Date firma:

S.C. STOP S.R.L. cu sediul in Constanta, judetul Constanta, B-dul. Alexandru Lapusneanu, nr. 202A, Parter, Cam. 1, Hotel Oxford, inregistrata la Registrul Comertului al Municipiului Constanta, cu nr. J13/3897/1993, cod fiscal RO 4473850, Cont curent Ron–IBAN RO89 OTPV 0000 0000 0366 9845, Cont curent in EUR – IBAN RO71 OTPV 0000 0000 0367 4868, SWIFT CODE: OTPV ROBU, deschis la OTP BANK, tel 0241/606.510, e-mail [email protected], [email protected], reprezentata legal prin doamna Liliana Chirica – director hotel

Rezervari:

Rezervarile efectuate online pe site-ul hotelului, devin valide numai dupa confirmarea in scris a disponibilitatii locurilor de cazare solicitate si respectiv, dupa plata avansului in baza facturii proforme emise.

Check in/check out:

Ziua hoteliera incepe la ora 17:00, ora check-in si se termina la ora 12.00, ora check-out

  • un Early Check-in se poate efectua doar in limita disponibilitatii din ziua sosirii;
  • un Late Check-out se ofera in limita disponibilitatii si se taxeaza dupa cum urmeaza:
    • intre ora 12.00 – 15.00 – 30% din valoarea cazarii;
    • intre ora 15.00 – 17.00 – 50% din valoarea cazarii;
    • dupa ora 17.00 – 100% din valoarea cazarii.

In momentul cazarii, toti oaspetii au obligatia, de a prezenta receptionerului actul de identitate propriu si, dupa caz, al copiilor: cartea de identitate, pasaportul si, dupa caz, certificatul de nastere (in cazul copiilor), a voucher-ului (in cazul turistilor cu sejurul comandat la o agentie de turism) si de a completa fisa de turist. Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspetii fara acte de identitate.

Daca rezervarea nu a fost achitata partial/integral, restul de plata/plata integrala a sejurului se face in momentul check-in-ului.

Rezervarile neachitate vor fi procesate si garantate de catre hotel pana la ora locala 18:00. Pentru retinerea rezervarii este necesara reconfirmarea telefonica pana la ora 13:00 din ziua cazarii.

Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta o anumita camera, un anumit etaj, camere alaturate etc. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa garantarea.

Anulare, neprezentare, modificare si penalizare:

Anularea unei rezervari achitate integral sau partial, indiferent de momentul anularii, se face cu aplicarea unei penalizari ce reprezinta contravaloarea sumei achitate. In functie de disponibilitate, aceste sume pot fi reportate pentru un sejur viitor.

În caz de neprezentare, penalizarea va fi de 100% din totalul serviciilor solicitate și achitate.

In cazul rezervarilor deja achitate, pentru orice modificare de perioadă sau de nume se penalizează cu 10% din valoarea întregului sejur.

Daca durata sejurului se scurteaza din motive independente de hotel, hotelul nu are obligatia a de a restitui contravaloarea noptilor neconsumate.

Reguli interne:

Este obligatiorie purtarea bratarii primite in momentul check-in-ului, pe toata perioada sejurului. Numai pe baza acestei bratari se va face accesul la restaurant, piscina, plaja si sauna.

Este interzisa instrainarea produselor din pachetele comandate altor persoane decat cele cazate.

Este interzisa folosirea prosoapelor din camera pe plaja sau la piscina hotelului.

Parcarea hotelului este gratuita si in limita disponibilitatii. In fata hotelui exista si o parcare publica-stradala, cu plata. Pu se poate solicitata rezervarea locurilor de parcare.

NU ne asumam responsabilitatea pentru copiii lasati nesupravegheati in spatiile din incinta hotelului, plaja si piscina hotelului.

Hotelul dispune in fiecare camera de casete de valori/seif. Oaspetii sunt rugati sa depuna valorile pe care le au cu ei in aceste casete. Administratia hotelului nu este responsabila de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate.

In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip minibar, destinate exclusiv pastrarii bauturilor specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele minibar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii.

Din motive comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a produselor alimentare si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.

Nu este permisa parasirea restaurantului cu bauturi si/sau produse alimentare pe durata sejurului. In cazurile exceptionale (medicale), oaspetii se vor se adresa sefului de sala sau managerului de restaurant.

Daca sunt persoane care perturba linistea celorlalti oaspeti, in camerele de hotel sau spatiile comune, hotelul isi rezerva dreptul de a evacua oaspetii respectivi.

Recomandam tinuta decenta si respect, in restaurant, lifturi si receptia hotelului, atat fata de ceilalti oaspeti, cat si fata de personalul hotelului.

Animale de companie:

NU este permis accesul cu animale de companie!

Conduita Turistilor si a Clientilor

Hotelul isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela in incinta, dependintele si spatiile de prestari servicii ale unitatii hoteliere.

Clientii si turistii vor respecta normele de conduita ale unitatii hoteliere, precum si prevederile Legii nr. 61 / 1991 republicata cu modificarile si completarile ulterioare privind sanctionarea faptelor de incalcare a unor norme de convietuire sociala, a ordinii si linistii publice.

In virtutea acestei prerogative, hotelul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc atingere imaginii hotelului sau deranjeaza alti clienti ai hotelului.

De asemenea, in baza unei liste intocmite in functie de antecedentele negative a unor turisti sau clienti, hotelul isi rezerva dreptul de a refuza o noua cazare a turistilor sau clientilor care in sejururi anterioare au dat dovada de comportament inadecvat, necorespunzator si prin aceasta au creat un disconfort altor clienti sau turisti ai unitatii de cazare, si/sau au adus prejudicii de orice natura unitatii hoteliere. In situatia in care din orice motiv acestor clienti sau turisti li s-a efectuat o rezervare de sejur, hotelul va proceda la anularea sejurului si va inapoia sumele aferente cazarii si a altor facilitati (in situatia in care s-au contractat) puse la dispozitie de unitatea hoteliera.